19 Ocak, 2012

AYKIRI ÜÇGENLER/ATTİLA ŞENKON


Attilâ Şenkon'un aldatılmış erkekler üzerine kurguladığı üçlemesini, Aykırı Üçgenler başlığıyla tek kitapta sunuyoruz. 'Aldatılan, aldatan, aldanan' üçgeninin 'iç acıları'na yansız bir duyarlılıkla çözüm arayan bu öyküler, büyük biryapbozun parçaları gibi okur tarafından özenle birleştirilmeyi bekliyor.
Ten Yükü
Taşınamayacak kadar ağır, sıyrılamayacak kadar yapışkan bir yük...'
Bıyık İzi Yalanları
'Görünemeyecek kadar ince, silinemeyecek kadar derin bir iz...'
Sustum duydun mu?
'Söylenemeyecek kadar gizli, bastırılamayacak kadar güçlü bir söz...'
(Tanıtım Bülteninden)
Güzel, keyif ile bir çırpıda okunan, erkek ağzından alışkın olmadığımız kadar naif, yumuşak, duygulu anlatılmış bir öykü. Öyle ki yazar ile tanışmayı, kitabındaki karakter gibi, duygusal, samimi, kırılgan,... ne bileyim bizim (bayanlar) erkekler tarafından anlışılamayan yönlerimizin yazarda gerçekten varolup olmadığını görmek istedim. Yazar başka, yarattığı karekterler başka biliyorum ama, duyguları böylesine iyi anlatmak için, olaylara bu çerçeveden bakabilmek için önce iyi bir yazar değil, duygusal bir insan olunmalı bence. Sözler ile öyle güzel oynamış ki, tek kelimeler ile öyle büyük, öyle güzel sözler etmiş. Sustum duydun mu? çok etkiledi beni. Banakalirsa okuyun derim. Şimdi sıra ikinci kitabı "Bahar Temizliği"nde. Önsözünü okudum, güzeldi. Bitirince paylaşırım sizinle.

1 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Bu aralar iş yoğunluğundan kitap okuyamıyorum eve kendimi zor atıyor kanepede sızıp kalıyorum ama böyle güzel ktapları okumak isterim.
teşekkürler..