11 Ekim, 2011

ADIM SONBAHAR



ADIM SONBAHAR

nasıl iş bu
her yanına çiçek yağmış
erik ağacının
ışık içinde yüzüyor
neresinden baksan
gözlerin kamaşır

oysa ben akşam olmuşum
yapraklarım dökülüyor
usul usul
adım sonbahar


Dışarısı inanılmaz karardı. Sanki güneş battı, akşam olmak üzere. Yağmuru ve sonbaharı hem çok severim, hem çok hüzünlendirir beni. Aklıma Atilla İlhan'ın bu şiiri geldi, hazır ölüm yıldönümü de bu gün... Hem Atilla İlhan'ı anmaya, hem yağmura, hem sonbahara (aslında sonbahara değil de sonbaharı yaşayanlara) uygun düşer diye yazmak istedim. Dışarısı nasıl olursa olsun, yüreğinizin hep baharı yaşaması dileğiyle...

2 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

güzelmiş şiir sonbaharı sevmem ama şiiri sevdim:)))

Tijen dedi ki...

Serap'cığım,
Dün Kapadokya'daydım. Nasıl güzeldi sonbahar renkleri anlatmamam. O büyülü kayalıklar ve aralarındaki sarılı kırmızılı yeşilli ağaçlar... Olağanüstü bir manzara idi.