08 Nisan, 2011

KOLAY CHESECAKE (PİŞİRİLMEDEN)


Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama, ben chesecake'i daha hafif geldiği için kremalı pastaya, yada şerbetli tatlıya tercih ederim. Pişirilmeyen chesecake ilk defa yiyorum, ve bir arkadaşımın evinde yediğim bu tatlı hem süper bir görüntüye sahipti, hem de tam da istediğim gibi güzel ve hafif olmuştu. Fotoğraf makinası taşıma alışkanlığım olmadığı için, Allah'tan makinası olan bir başka arkadaş resimledi ve sizler ile tarifi paylaşma şansım oldu. Banakalırsa hemen deneyin, inanılmaz güzel bir tarif, üstelik yapımı kolay ve risksiz. Bu arada tarifinden ve konukseverliğinden dolayı Deniz arkadaşıma teşekkür ediyorum. (Tarifi aynen ondan aldığım gibi yazıyorum)


CHESE CAKE


MALZEMELER

2 PAKET ETİ BURÇAK

2 YEMEK KAŞIĞI TEREYAĞI

2 PAKET LİMONLU JÖLE

500 GR SÜZME YOĞURT

1 PAKET LABNE PEYNİR

2 PAKET KREM ŞANTİ

4 ÇORBA KAŞIĞI PUDRA ŞEKERİ


YAPILIŞI

BÜSKÜVİLERİ RONDODAN GEÇİR VE YAĞ İLE KARIŞTIR. JÖLENİN 1 PAKETİNİ ÜZERİNDEKİ TARİFE GÖRE HAZIRLA İKİNCİ PAKETİ HAZIRLARKEN İSE SUYUNU YARISI KADAR HAZIRLA. JÖLEYİ SOĞUT. YOĞURT, LABNE PEYNİR VE 2 PAKET KREM ŞANTİYİ ÇIRP İÇİNE ŞEKERİ EKLE. EN SON OLARAK SOĞUTULAN JÖLEYİ EKLEYİP TEKRAR ÇIRP. HAZIRLANAN BÜSKÜİLERİ KELEPÇELİ KALIBA İYİCE BASTIRARAK YERLEŞTİR. ÜZERİNE KREMA KARIŞIMINI KOY VE 1 GECE BUZDOLABINDA BEKLET. ÜZERİNE PİŞİRİLİP SOĞUTULAN MEYVELİ SOS KARIŞIMINI KOY. AFİYET OLSUN...........

11 yorum:

olsada yesek suzan dedi ki...

merhaba, buna benzer pişirmeden bende yapıyorum çok pratik ve güzel oluyor arkadaşınızın ellerine sağlık sevgiler...

cafenoHut dedi ki...

aaa tam benlik, gerçekten de hiç risk yok. Kendime güveniyorum bunu yapabilirim..
Çok sağol...

durutarifler dedi ki...

Süper pratik tarif , tam benlik . Ellerinize sağlık.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Kesinlikle bende şerbetli tatlılardan ve pastalardan çok daha fazla seviyorum.
Yemeye doyamadığım bir lezzet cheesecake.
Bu tarifi denemeliyim.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Çok hoş görünüyor. Ben pişirilen cheesecake'i çok sevsem de buna hayır diyemezdim. Kim yaptıysa ellerine sağlık olsun.
Sevgiler..

mutfagabuyrun dedi ki...

pasta çok güzel görünüyor canım.pişmeden olması ayrıca güzel.deniz hanımın ellerine sağlık.öpüyorum.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

bizdede bugün cheesecake vardi :)
ellerine saglik canim, cok lezziz görünüyor, birde pratik olmasi süper olmus :)) sicacik sevgiler, hayirli geceler

Disalce dedi ki...

çok güzel bir tarif olmuş.bence pişirilenden daha güzeldir tadı eminim..daha hafif yaz tatlısı gibidir...arkadaşının ellerine sağlık..harika görünüyor..ben fot.makinamsız çıkamam:))))))sevgiler canım

aslı dedi ki...

Ben de pişirmeden yaparım, lezzetinde değişiklik olmaz ama yapımı çok daha kolay oluyor.
Harika görünüyor, ellerinize sağlık olsun.

Egeden Tarifler dedi ki...

Çok sevdiğim bir tatlı :) pratik olması da cabası, hazırlayanın ellerine sağlık :)

zeynep dedi ki...

ben okuldaki kermes için baktım çok pratik