26 Mayıs, 2010

PATATES ÇANAĞINDA HAVUÇ

Bu patatesleri bir arkadaşımda yemiştim, internette de bol miktarda tarif gördüm, ama ne yalan söyleyim tariflere bakmadan aklıma geldiği gibi yaptım. Tadı çok beğenildi, görüntü süperdi ama; gördüğünüz gibi ben yine çok iyi resimleyemedim. Bu arada hem yapımı kolay, hem hafif ve göze hitap eden bir salata çeşidi diyebiliriz. Malzemeler
4-5 adet orta boy patates
2-3 adet havuç
sarımsaklı yoğurt
limon suyu
pulbiber, nane
sıvı yağ

Patatesleri haşlayıp, ezerek püre haline getirdim. İçine yağ, limon suyu ve tuz ekleyip bir güzel hamur yoğurur gibi karıştırdım. Karışımdan küçük çanaklar yapıp içine daha önceden rendeleyip çok az yağ ile kavurduğum havuçları koydum. Üstüne yoğurt ilave edip, nane ve pulbiber ile süsledim. Bu kadar basit ama; oldukça iyi beğeni topladı. Banakalırsa deneyin derim.


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Serapcım bayılırım bu harika çanak
lara ellerine sağlık sevgiler...

mandalincikmazi dedi ki...

Bu gün bloglarda bi patesli tarftir gidiyor bir ben eksiğim :))
bir tarifte Seraptannnnn
ellerine sağlık canım güzel bir tarif nefissssssssss...
Sevgiler........

mutfakcini dedi ki...

Ben de yapıyorum ve çoks eviyorum bu lezzetli çanakları.Olsa da yesem :)Eline sağlık canım.