15 Haziran, 2011

BİSKÜVİLİ KOLAY TATLI/HİNDİSTAN CEVİZLİ LOKMA




Hani bazen hayatımızı kolaylaştırmak, tatlandırmak, yapıp bitirdiğimizde "bu kadar kolay mıydı?" dediğimiz yiyecekler vardır ya; işte bu da onlardan birisi. Çoğumuzun bildiği, farklı farklı yaptığı, aynı hoş ve hafif tadı aldığı, tatlı değil, aperatif değil, doyurucu değil, atıştırmalık yada yapılacak başka hoş ikramlar arasında alternatif belkii... Canınız ufaklık ile oynamak, mutfakta bir şeyler paylaşmak yada ona bir şeyler öğretmek mi istedi hemen deneyebilirsiniz ... bayramlarda ikram edebilir, sofralarınızı renklendirebilirsiniz. Banakalırsa deneyin, hiç olmasa kendinizi mutlu edebilirsiniz....


HİNDİSTAN CEVİZLİ LOKMA

Kakaolu puding pişirilip robottan geçirilmiş bisküvi (yaklaşık 1.5 paket petibör) katılıp yoğrulur. Ve ceviz büyüklüğünde toplar yapılıp Hindistan cevizine bulanır. İsteğe göre içine portakal kabuğu, ceviz, fındık vs. konulabilir.

5 yorum:

cafenoHut dedi ki...

aa ben de daha geçen akşam havuçlusunu yaptım. Dolapta bir poşet havucu unutmuşum, baktım bozulacak, rendeledim, şekerle kaynattım sonra petibör, ceviz ekledim ama ben yuvarlak yapmaya üşendim tart tepsisine yaydım üstüne de hindistan cevizi serptim aynı cezerye gidi oldu. Ama bu kakaoluyu da kesin deneyeceğim.

mutfagabuyrun dedi ki...

hem hafif hemde lezzetli tatlı isteyenler için harika bir tarif olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

durutarifler dedi ki...

Kardeşim pek bir yapar. Bayılırım bende . Ellerine sağlık
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Bende çok severim.En güzelide pratik olması..
Şu aralar sıcaklardan olsa gerek mutfağa giresim bile yok.
Ellerine sağlık canım.

sarımutfak-hande dedi ki...

çok pratikmiş
ellerine sağlık