24 Ocak, 2012

BAHAR TEMİZLİĞİ/ATİLLA ŞENKON

bahar-temizligi-attila-senkon


Kitap detayı
Yaşamımın bu yeni döneminde bir bahar temizliği gerek bana. Tozlu sandıklar, eski defterler açılmalı, içlerinde ne varsa ortaya dökülmeli birer birer.-dili geçmiş, -miş'li geçmişlerimle yüzleşmeli, kendimi temize çekmeliyim. -tüh'lü bir geçmiş zaman bırakmamalıyım ardımda. Keşkesiz, acabasız, taptaze bir başlangıç istiyorum şimdi. İliklerime kadar ıslanarak yıkanmak, anıların tortusundan arınmak için yağmura çeviriyorum yüzümü. Yorgun bedenimi, huzurlu bir gülümseyişle kırkikindilere teslim ediyorum.

Kitabın arka kapağında yukarıdaki cümleler yazıyordu. Hem kitabın adı, hem de yukarıda ki satırlar okumalıyım dedirtti bana. Bazan beklentileriniz çok yükselir ise hayal kırıklığı yaşarsınız ya. Hani bir filmi çok güzel diye anlatırlar ama; size çok güzel gelmez, hani çok komik derler de siz bir türlü gülemezsiniz yada çok acıklıdır kimilerine göre bazı olaylar ama, siz sakin, tepkisiz dinlersiniz. Kitabı okuyup bitirdiğimde hissettiklerim bunlardı. "Aykırı Üçgenleri" çok beğenmiştim, "Bahar Temizliğini" de beğendim ancak, beklediğim gibi bir bahar temizliği, bir kendin ile hesaplaşma, bir arınma, hesap görüldükten sonra ki huzur ile gelen kırkikindiler yoktu. Banakalirsa, konu sizi etkilediyse okuyun, keyifli bir kitap ancak; yukarıda ki cümlelere bakıp beklentinizi çoook yüksek tutmayın derim.


2 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Bi de ben okuyayım bakalım
ben de ne gibi duygular olacak....

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhaba, izlenmeye alındınız,sevgilerrr...