07 Kasım, 2013

GRİNİN ELLİ TONU ÜÇLEMESİ

Elli Ton Uclemesi - 3 Kitap


Edebi olarak çok fazla göz dolduracak bir kitap olmamak ile birlikte, sanıyorum en çok okunanlar listesinde en üstlerde olan bu üçlemeyi (Grinin Elli Tonu, Karanlığın Elli Tonu, Özgürlüğün Elli Tonu) nihayet bitirdim. Kitabın konusu güzel ama erotik yönü zaman zaman özellikle ilk kitapta çok fazlaca olduğu için, bazen insan okumak ve okumamak arasında gidip geliyor. Arkadaşlarımın da en güzeli son kitap tavsiyesi üzerine sona kadar okuduğum üçlemenin bence de en güzeli sonuncusu olan Özgürlüğün Elli Tonu olu. Çok da banakalirsa okuyun diyebileceğim bir kitap olmamasına rağmen, bence konu etkileyici olduğu için, eğer üçlemeyi bitirecek sabrınız var ise ön yargısız okumaya çalışın derim...

2 yorum:

mine dedi ki...

bi ben okumadım galiba bu seriyi napsam bilemedim ))

Unknown dedi ki...

Okuyup okumama arasinda kalmis biri olarak, bu yaziyi okumam iyi oldu.