10 Mart, 2010

DURU BEBEK








Duru bebekten daha önce de bahsetmiştim size. Ailenin en küçüğü, en son gelen üye, ve dolayısı ile şu anda herkesin gözbebeği, ilgi odağı, inanılmaz tatlı (ya da bana öyle geliyor) kız kardeşimin iki numaralı kızı. Babaanne ve Anneannelerin “torunlar çok tatlı oluyor” demelerinin nedenini keşfettim sanıyorum. Daha önce de düşünürdüm, nasıl olur da evlattan daha tatlı olur ki diye. Kim benim kızımın yerini tutabilir, onu 9 ay taşı, emek ver, kendi gözünden bile sakın, sonra torun olsun, hem de ondan daha tatlı olsun. Bebek öyle farklı bir şey ki, masumiyeti, cana can eve heyecan katması, size muhtaçlığı, kokusu, bakışı, ….. tarif edilir gibi değil. Aradan zaman geçince bebeği de, bebek sevmeyi de özlüyor insan. Cumartesi günü kız kardeşim “birazdan uyanacak sen besle (biberon ile) istersen” dedi. Yataktan almak ile başlayan (size teması ve iki parmağınızı sıkıca tutması, sarılırcasına elinizi belinize dolaması, arada bir gözlerini açıp bakması, …) bir duygu seli sormayın gitsin. Sanıyorum Duru 15-20 dakika civarında emdi, ben yataktan alırkenden itibaren 15-20 dakika boyunca durmaksızın ağladım. Ne büyük bir keyif, nasıl bir huzur, minicik eli ile hayata ne büyük bir tutunuş. Bir kadına Tanrının verebileceği en büyük armağan sanıyorum bir bebek, o yüzden umarım isteyen hiç kimse böylesine büyük ve özel duygudan mahrum kalmaz. Kendi adıma kızıma bir kardeş verememenin burukluğunu zaman zaman yaşasam da, onda yaşama fırsatı bulduğum bütün duygular için binlerce defa şükrediyorum. Hepimizin bildiği gibi hayatı ıskalamayın diye bu aralar çok sık kullanılan bir söz vardır, ben ekliyor ve banakalırsa, eğer sağlınız el veriyor ise kendinizi bu duygundan asla mahrum etmeyin, anne olmak ile yaşayabileceğiniz bu duyguyu mutlaka tadın ve lütfen kadın olmanın bu özelliğini asla ıskalamayın derim.

4 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

amanda amannnnnnn
güzelliğe bakın :))
çok şeker maşallah ...
3. resim çok güzel korkmuş mu yoksa şaşırmış mı ikisi birden mi ?
Maşallah nazar değmesin...

Serap dedi ki...

yok korku değil, flash patlamasının verdiği şaşkınlık var yüzünde

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

MAŞALLAH. RABBİM NAZARLADAN KORUSUN

Tijen dedi ki...

Yaşamı da duru olsun Duru bebeğin...