30 Nisan, 2010

GİYİLEBİLİNİR DEĞİL, YENİLEBİLİR MODA


















Bu modacılar gerçekten çok hoşlar ve ben kendilerine inanılmaz hayranım doğrusu. Bu nasıl bir yaratıcılıktır bilmiyorum ama; aşağıdakiler çok güzeller. Milliyet gazetesinin haberi ve yazısını da aynen ekledim. Beni gülümsetti, bakalım siz neler hissedeceksiniz. Sadece hamsili kemerden çok hoşlanmadım :)

MİLLİYET GAZETESİ 30/04/2010
İtalyan fotoğrafçı Fulvio Bonavia, “A Matter of Taste” kitabı için Şef Pete Matia ile işbirliği içinde bir fotoğraf serisi hazırladı. Fotoğrafların amacı yemek tasarımı ve fotoğrafçılığı hakkındaki fırsatların çeşitliliğini göstermekken ortaya çıkan sonuç sandıklarından da fazla ilgi gördü!
İnceledikçe etrafımızdaki basit şeylerin aslında birer ilham kaynağı olabileceğini düşüneceksiniz. Ayakkabı, şapka, takı ve diğer aksesuar modelleri son derece stil sahibi ve hoş görünüyor, giyilemeseler bile. Ama zaten moda her zaman giyilebilir olmaz, değil mi?

Hiç yorum yok: