07 Ekim, 2009

Duru Bebek ve Bebek Günlüğü




Duru bebek aileye katılalı tam üç ay 5 gün oldu ama, ben sitemde bir türlü resmini koyup, ona "hoşgeldin" diyememiştim. Bu gün hem bu dünya tatlısı bebeğin resmini paylaşmak, hem ona "aramıza hoşgeldin" demek, hem de bunca zaman sonra bir bebeği sevmeyi ne kadar özlediğimizi söylemek ve sizlerle tüm bunları paylaşmak istedim. Bir de hamile olan annelere bebeğin doğumu ile birlikte günlük tutmalarını tavsiye ediyorum, ben bazen zor da olsa kızıma bunu yapmayı başardım. Günlük dediğim her günü yazmak değil zaten, küçük notlar alıp hep ilklerini yazdım kızımın ve hala yazıyorum (15 yaşında). Gerçekleşir mi bilmem ama ona evlenirken kitap gibi bastırıp bu günlüğü hediye etmek istiyorum. Şimdiye kadar kim duydu ise bu fikri çok beğendi, belki yararlanmak isteyen anne adaylarının da hoşuna gider.

Hiç yorum yok: